STUFF!

Jag tyckte att det var jobbigt att packa saker när man fyttar, men jag kan säga att det är dubbelt så jobbigt att plocka upp allt man flyttat! Vart ska man ha allt? Alla jävla lådor över allt? 
Har iaf börjar med mig Wall of fame i kontoret där alla diplom och andra utmärkelser man skaffat under åren ska upp. Roligt nu när man äntligten kan egna mer tid åt sånna saker och inte bara flyta och renovera (då menar jag bara bygg delen och inte inredningsdelen). 
 
Har massor av gamla ramar med häliga svart vita kort på människor (som jag för övrigt inte känner) som jag bara älskar, känns lite hemsökt aktigt att hänga upp de på väggen, men det är ju så charmiga! Finns ju inga funare kort än dom som togs på par osv förr i tiden. Det är något visst över sådana kort, kan inte sätta fingret på det men det känns bra på något sätt :) Plus att det passar i  min inredningsstil ;)
 
Självklart lever man i en såkallad organiserad oordning! Ni fick även ett kort på mina bäbisar :)
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback