Dagens träning!

Har kämpat som en jävla idiot idag! Körde på schema och hade allt i 14 turer gånger 2. Kan säga att det kändes i mina muskler idag. Klagade över i går morse och idag att jag ännu inte kännt av någon träningsverk eller liknande, det fick jag sota för idag! Idag var det ett rent helvete på gymmet men ändå fick jag allt gjort. Gjorde bland annat benpress, tog 79 kilo i 14 turer! Inte illa! 
Det var så roligt för när jag och Jennifer hade varit på den maskinen lämnade vi kvar min vikt och gick och började på en annan maskin. Då ser vi att två killar (som för övrigt såg ganksa tränade ut) gick till benpressen och började träna. Dom hade samma vikt som jag men det verkade som om dom hade lite problem då dom inte riktigt klarade den vikten lika mycket som jag. Fick lite stolthet just i den stunden :D
 
Har även införskaffat mig nya träningskläder som jag bara längtar till de kommer hem till mig på posten :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback