Förvandling

Har inte skrivit här på ett bra tag! Har varit mycket med studierna samt med husrenoveringen! :D
N'st senaste inlägget jag gjorde handlade om vårt hus och att vi skulle börja med renoveringen av vardagsrummet och sovrummet. Och nu kan ja säga att jag snart är helt klar :)

Delar med mig här av lite bilder av vårt hem! <3
 


Börjar med lite bilder påvårt vardagsrum. 
 
 
 
 
 
Vårat soffbord som jag målat för hand :D
 
 
 
 
Sovrum
 

Vår hund Eddie ville gärna vara med på ett kort ;)
 
S'nggaveln som jag gjort för att få¨den precis som jag vill :)
 
 
Ett skåp som jag fyndade på blocket idag, blev ommålat och pryder ny vårt sovrum. Inrett med allt från gamla rakknivar, lådor, speglar, fat, ljus, glasögon, smycken och mycket mer :D Allt heeeelt i min stil :)
 
       
Före 
 
Efter 
 
 
Blir lite bilder på köket också :)

Min fina tallrikshylla ja fick av Farfar :D
 
 
Mitt kök
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback